Засідання міського методичного об’єднання вчителів географії та економіки

2015-12-16

Відповідно до плану роботи ММК, 16 грудня 2015 року на базі НВК ім.В.Чорновола відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів географії та економіки. Темою для обговорення стало «Формування навичок ХХІ століття в процесі викладання географії та економіки». Вчитель географії НВК ім.В.Чорновола Арванінова О.І. представила на розгляд презентацію, в якій розкривалися питання: етапів використання ІКТ на уроках географії та економіки, основні ідеї використання ІКТ учнями.

Вчителями шкіл відмічено, що ІКТ використовуються

- фрагментарно;

- систематично, але в рамках старої освітньої парадигми знаннєвої – використовує лише вчитель для трансляції знань. При цьому роль вчителя не змінилась;

- учні фрагментарно використовують ІКТ для здійснення зворотного зв'язку;

- учні ефективно використовують ІКТ для створення нових знань та співпраці;

- інтеграція ІКТ у навчальний процес відбувається дуже повільно.

Маркович Л.Б., вчитель географії АШГ, та Жарук Л.М., вчитель географії ЗОШ №1, охарактеризувалиосновні ідеї створення знань, до яких віднесли:

1. Навчальну діяльність, яка не вимагає від учнів створення нових знань. Учні можуть виконати практичні завдання або відтворити отриману інформацію, використовуючи знайомі процедури.

2. Створення знань – це коли учні роблять більше, ніж відтворення того, про що вони дізналися: вони генерують ідеї, гіпотези та висновки, які є новими для них. Діяльність, яка передбачає створення знань, – вміння інтерпретувати, аналізувати, узагальнювати, або оцінювати інформаційні дані чи ідеї.

3. Основною вимогою навчальної діяльності є створення нових знань. Більшу частину свої діяльності учні присвячують систематизації знань та їх класифікації.

4. Учні мають застосувати свої знання при розв'язуванні інших завдань і в новому контексті, в нових умовах.

Кiлькiсть переглядiв: 149

Коментарi